نفروپاتی IgA با GFR 37 آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با GFR 37 آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد

"من یک بیمار نفروپاتی IgA هستم و در حال حاضر در سطح GFR من 37 است، من می خواهم بدانم که آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد." در واقع، برای بیمار با GFR 37 آنها هنوز هم شانس آن را بهبود بخشد، اگر آنها خوش شانس هستند به اندازه کافی و می تواند درمان به موقع دریافت کنید، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.
GFR 37 به معنی چیزی است که برای بیمار نفروپاتی IgA؟
در درمانگاه، GFR کمتر از 60 برای بیش از 3 ماه ممکن است نشانه ای از بیماری مزمن کلیه. GFR 37 به معنی کلیه اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، و این بیماری در حال حاضر نزدیک به مرحله 3 بیماری کلیه، که می تواند با کمک درمان مناسب معکوس شود.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار با GFR 37 به آن معکوس؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند کمک به بیمار با آسیب متوسط ​​کلیه امکان بازگشت به سطح نرمال با بهبود عملکرد کلیه خود را.
همانطور که می دانیم که بیمار با GFR 37 کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است، به طوری که آنها می تواند بزرگ مفید از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دریافت کنید. اما شما می دانید، این درمان می تواند بافت کلیه نکروز تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید آن را زود هنگام شود. زودتر شما می توانید آن را دریافت، اثر درمانی بهتر می توان به دست آورد.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA شما می توانید به ما پیام را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: